Subject: RE: Projekt kooskõlastamiseks (Vändra alev)
From: MÄEKIVI Magnar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Anna Palusalu" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 09:31:39 +0300

Tere,

Saadan parandatud kujul projekti. Kõik sai siis vastavalt korrigeeritud
(va. punkt 2), misjuures vesi voolab lõuna poole.

Tervitab,

Magnar Mäekivi| Projekteerija| AS TREV-2 Grupp| Tehnika 11, Tartu 50104|
<https://urldefense.com/v3/__http:/www.trev2.ee/__;!!Mj5yV84exmbMMB4!pibmK
Ea-S0hjYIu697oD8ShdRFYyDxg-6WT3dfeTejJ1_I-A_CSwTt0FXOYOL5KMTZkeHwhGTJ6kxAL
SUmk1PDBFOzmdh4TzCak$> http://www.trev2.ee/

Telefon +372 530 99258 | Mobiil +372 530 99258 |
<mailto:[email-masked]> [email-masked] | skypeID:
mag-nar

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

From: Anna Palusalu <[email-masked]>
Sent: Friday, April 12, 2024 3:55 PM
To: MÄEKIVI Magnar <[email-masked]>
Subject: RE: Projekt kooskõlastamiseks (Vändra alev)

Tere

Siiski on projekti veel vaja korrigeerida.

1.	Tingmärgid (kruusast vs freesipurust tugipeenar) on väga raskesti
eristatavad. Palun teha üks tingmärk  nt tumedama tooniga.
2.	Truupide otsad on üksteisest u 1,5 m kaugusel (OK), panin ka
truupide ja kraavi kõrgused peale. Vesi peaks voolama Jussilepiku tn
truupi, kuid see on 50 cm kõrgemal, kui sisstulevad. Siia jääb vesi
seisma.

3.	LM 221 kavandada truubist eemale.
4.	Tehnovõrkude üksuse juhatajaga vaatasime reservtoru asukoha üle.
Me ei nõustu reservtoru kavandamisega riigitee poole. Kui KOV taotleb
millelgi nõuded el.kaabli rajamiseks, siis suure tõenäosusega
väljastatakse nõuded, mille järgi tuleb kaabel rajada kraavi välisserva
ning ühendused el.mastidega tuleb teha kraavi alt läbi tulles.
5.	Pöörderaadiuste järgi on ristmikul AB katte varu u 1 m ja 1,9 m.
Varu 1,9 m on üledimensioneeritud. Varu võiks jääda u 50 cm.
Pöörderaadiused panna paika šabloonide järgi.

Lugupidamisega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716
 <http://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: MÄEKIVI Magnar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 10, 2024 4:48 PM
To: Anna Palusalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Projekt kooskõlastamiseks (Vändra alev)

Tere,

Teavitage mind siis e-kirjaga. Manuses on muudetud projekt. Tellija vaatas
ise ka üle. Panin alla ka oma kommentaarid, kuidas lahendasin.

Tervitab,

Magnar Mäekivi| Projekteerija| AS TREV-2 Grupp| Tehnika 11, Tartu 50104|
<https://urldefense.com/v3/__http:/www.trev2.ee/__;!!Mj5yV84exmbMMB4!pibmK
Ea-S0hjYIu697oD8ShdRFYyDxg-6WT3dfeTejJ1_I-A_CSwTt0FXOYOL5KMTZkeHwhGTJ6kxAL
SUmk1PDBFOzmdh4TzCak$> http://www.trev2.ee/

Telefon +372 530 99258 | Mobiil +372 530 99258 |
<mailto:[email-masked]> [email-masked] | skypeID:
mag-nar

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

From: Anna Palusalu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, April 8, 2024 4:06 PM
To: MÄEKIVI Magnar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Projekt kooskõlastamiseks (Vändra alev)

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning esitame märkused.

1.	Joonistele kanda riigitee kaitsevöönd.  – Kandsin peale
2.	Projekteeritud reservtoru ei saa jääda truubi kõrvale, seda ei ole
võimalik kasutusele võtta truupi lõhkumata. Kui on vajadus rajada
reservtoru siis siin tuleb see kavandada truubist vähemalt 2 m kaugusele
ning riigiteest eemale. Reservtoru otsad tähistada markerpallidega.  –
Nihutasin truubipoolse 2m truubist, pigem võiks ikka tee poole jääda, et
hiljem ei peaks kaableid vedama kraavi alt läbi. Markerpallid panin ka (va
Vihtra tee 5 ette). Vihtra tee 5 ees on nende sissesõidutee / plats.
3.	Pöörderaadius kavandada veidi suurem, et ei sõidetaks serva ära.
– Panin 12 m raadiuse, post tõstetakse ringi.
4.	Ristmiku teepeenar kavandada purustatud kruusaga (pos 5 või pos 6
<https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1201/1202/0003/MKM_m101_lisa10.pdf>
) vähemalt pöörderaadiuse lõpuni, mitte freesipuruga. - Teepeenrad on nüüd
segu 6, Vihtra tee 5 ees aga jäi siiski freesipuru nagu ülejäänud plats.
5.	Olemasolev valgustuspost jääb pöördele väga lähedale. Nihutada
olemasolevat valgustit või projekteerida ristmik veidi põhjasuunas. – Post
ringi tõstetud.
6.	Riigitee osas projekteerida tasandusfreesimine (võimalikult vähe
riigitee olemasolevat katet maha võtta) ja ülekate kuni 50 cm laiuselt
liituva ristmiku juures. Vuuk ei või jääda sõudurajale.  – Tasafreesimine
0,5m laiuselt ohutusribale viidud.
7.	Ristlõikel peavad konstruktsioonikihid ulatuma nõlvani. Lisaks on
märkimata oranžide täppide tähendus. – Oranžid täpid näidatud täitena.

Palun saatke korrigeeritud projekt minule. Teeprojekti alusel sõlmime
maaomanikuga (vald) ristumiskoha ehitamise lepingu, millega Transpordiamet
annab õiguse ehitustööde tegemiseks riigiteealusel maal. Eraldi kirjaga me
projekti enam ei kooskõlasta. Teavitan teid eraldi e-kirjaga, kui olen
lepingu välja saatnud. Lepingu sõlmimisega loeb Transpordiamet projekti
kooskõlastatuks.

Lugupidamisega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716
 <http://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: MÄEKIVI Magnar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, March 11, 2024 10:02 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Projekt kooskõlastamiseks (Vändra alev)

Tere,

Saadan teile käesolevaga projekti kooskõlastamiseks. Objekt asub Vändras.

Projekti nimetus: „Vändra alevikus Jussilepiku tn sõidutee
rekonstrueerimise ehitusprojekt.“

Projekti number: 24-101-002

Projekti asukoht: Vändra alev, Põhja-Pärnumaa vald, Pärnumaa

Riigiteega ristumise asukoht: 19240 Vändra-Vihtra tee km 0,932 (ristumine
Jussilepiku tänavaga)

Väljastatud projekteerimistingimuste nr. 29.02.2024  nr 7.1-1/24/2580-2

Projekti koostaja: AS TREV-2 Grupp, Magnar Mäekivi

Tervitab,

Magnar Mäekivi| Projekteerija| AS TREV-2 Grupp| Tehnika 11, Tartu 50104|
<https://urldefense.com/v3/__http:/www.trev2.ee/__;!!Mj5yV84exmbMMB4!pibmK
Ea-S0hjYIu697oD8ShdRFYyDxg-6WT3dfeTejJ1_I-A_CSwTt0FXOYOL5KMTZkeHwhGTJ6kxAL
SUmk1PDBFOzmdh4TzCak$> http://www.trev2.ee/

Telefon +372 530 99258 | Mobiil +372 530 99258 |
<mailto:[email-masked]> [email-masked] | skypeID:
mag-nar

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!